Zamieszczone przez ruwado
Przeglądy
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez TomcioNa 60 tys. km przewidziana jest wymiana świec.
Czy wiecie może jaki symbol i producent swiec ktore podchodzą do CHPA ?
1 świeca kosztuje 242 CZK czyli 38 PLN (oznaczenie 04E 905 601). Co ciekawe są to świece zarówno do 1.2TSI 63kW/77kW (CJZA, CJZB) jak i do 1.4TSI 103kW (CPVA, CHPA). Dodatkowo do 1.4TSI są jeszcze inne świece (04E 905 612) za 305 CZK. Wszystko w >>>LINKU CZESKIEGO ASO <<<
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TomcioNa 60 tys. km przewidziana jest wymiana świec.
Czy wiecie może jaki symbol i producent swiec ktore podchodzą do CHPA ?
możesz NGK PZKER7A8EGS 94968
możesz BOSCH 0 241 145 515kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Az o tyle tansze TSI w przegladzie? Na przehlad po 30kkm, wstepnie rzucili mi kolo 1k PLN w Gdansku... A cała przyjemnosc juz za 2tygodnie
btw - jakies problemy gdy na przeglad po 30tys km stawiamy sie ~1500km przed wezwaniem komputera? Jade wczesniej, bo potem w 4dni bede robil jakies 2500km, gdy nie bede mial czasu na odstawienie auta do ASO...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzyzakpAz o tyle tansze TSI w przegladzie? Na przehlad po 30kkm, wstepnie rzucili mi kolo 1k PLN w Gdansku... A cała przyjemnosc juz za 2tygodnie
btw - jakies problemy gdy na przeglad po 30tys km stawiamy sie ~1500km przed wezwaniem komputera? Jade wczesniej, bo potem w 4dni bede robil jakies 2500km, gdy nie bede mial czasu na odstawienie auta do ASO...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mac_aaronZamieszczone przez krzyzakpAz o tyle tansze TSI w przegladzie? Na przehlad po 30kkm, wstepnie rzucili mi kolo 1k PLN w Gdansku... A cała przyjemnosc juz za 2tygodnie
btw - jakies problemy gdy na przeglad po 30tys km stawiamy sie ~1500km przed wezwaniem komputera? Jade wczesniej, bo potem w 4dni bede robil jakies 2500km, gdy nie bede mial czasu na odstawienie auta do ASO...kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
mac_aaron, tym sie nie przejmuje, olej i tak wymieniam co 15tys km, poza ASO, wiec to nie problem...
Nastepny przeglad - well, bede sie martwil jak bedzie sie zblizal.. Jak by mial wypasc kolo swiat, to spoko, wtedy dobic km to nie bedzie problem.. A jak nie to sie bede martwil. Dzieki za odpowiedzi
Komentarz
-
-
Ale też szkoda kupować Castrola jak już ze swoim olejem idziesz...Octavia 3 Liftback 1.8 TSI Elegance, Biel Candy + Amazing + Dynamic + Sport Look + 18" Turini Black + Sunset + Mode Selection etc... ---> Zobacz tutaj
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DodiPanowie, ile litrów oleju wchodzi do 1.4 TSI?
Pytam bo Castrol LL jest u mnie w litrowych pojemnikach i nie wiem ile ich zakupic chcac miec wlasny material na przrglad w ASO? Osobiscie uwazam, ze bez sensu przeplacac za olej z beczki w ASO.
Pozdrawiam
PzdrPzdr, Fredy
Silnik w mojej O3 smaruje olej
Komentarz
-
-
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ryjeksHipotetycznie.
Pada silnik, zatarcie jakieś itp.
Na przeglądy przywoziliście swój olej.
Czy SAP/ASO może się na tej podstawie wypiąć na gwarancję?
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzyzakpryjeks, na jakiej niby podstawie? W koncu olej oni zmieniaja, do tego wiedza jakie normy musi spelniac olej, by mogli go zalac do danego silnika... Wiec skoro zalali, znaczy ze musiał spelniac normy. A co za tym idzie nie moga powiedziec wprost ze zly olej lales
Czy ASO zaznacza gdzieś w papierach, że olej był z zewnątrz? Oprócz tego, że nie ma go na fakturze oczywiście.
Poza tym prawda jest taka, że jest to możliwe, by przywieźć olej lipny, zresztą tak samo jak w ASO może taki być, ale ważny jest papier.
Miałem wymieniany silnik na gwarancji w Fabii ale wiedząc, że ta jednostka jest o podwyższonym ryzyku brałem olej normalnie z ASO przepłacając niejako świadomie.
Problemów z wymianą nie było.
Zastanawia mnie właśnie co by było jeśli olej z zewnątrz i czy ktoś w praktyce przerobił temat?
Jak na razie 1.4 TSI 140 KM bez uwag i na forum też cisza, może w końcu dopracowali tą jednostkę
Podpytajcie w swoich ASO czy były takie przypadki w historii?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ryjeksCzy ASO zaznacza gdzieś w papierach, że olej był z zewnątrz? Oprócz tego, że nie ma go na fakturze oczywiście.
Zamieszczone przez ryjeksZastanawia mnie właśnie co by było jeśli olej z zewnątrz i czy ktoś w praktyce przerobił temat?
nastawnik faz rozrządu, łańcuch, napinacz (no i wiadomo robocizna i mnóstwo części potrzebnych do tych zabiegów)
koszty freekliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
Komentarz